poniedziałek, 20 września 2010

Karteczka ślubna

Miało być w sobotę, ale mi małżonek rewolucję na komputerze przeprowadził (chciał zainstalować Diablo II na windowsie 7), która skończyła się na całe szczęście dobrze. Żadnych danych nie utraciłam, ale nie działają mi żadne programy wcześniej zainstalowane, nie mam ponad połowy obserwowanych blogów w czytniku RSS, nie mam chwilowo żadnego programu do obróbki grafiki... Wszystko to da się nadrobić w jeden wieczór, tylko trzeba mieć dostęp do komputera, a ja go niestey chwilow nie mam, bo jednak Diablo udało się zainstalować i ślubny okupuje komputer do późnych godzin nocnych.
Tak więc pokazuję zdjęcia nieobrobione w żaden sposób, robione przed wyjściem do pracy na szybko, w kiepskim świetle, bez kawy wypitej...
Kartka na ślub znajomego z pracy (gdyby nie Facebook, to bym nie wiedziała ;) ).
Image Hosted by ImageShack.us
Te rameczki ze scrapińca są niesamowite!
Image Hosted by ImageShack.us

Do wykonania kartki użyłam:
- papier: Webster's Pages z kolekcji Postcards from Paris,
- kwiatki: białe margerytki Latarnia Morska ze scrap.com-u , różowa lilia ze Świata Pasji,
- ćwieki: różowe kryształki ze scrap.com.pl 
- dziurkacze: listki EK Success , motyl monarch Marthy Stewart,
- stara koronka, glimmer mist Marshmallow kupiony w Świecie Pasji, rameczka ozdobna ze Scrapińca.

2 komentarze:

abaszka pisze...

Faktycznie, rameczka i koronka - rewelacyjne!! Całościowo karteczka przepiękna :)

damar5 pisze...

Piekna kartka z przepiekna koronka,cudowny klimat :)
Poz.Dana