piątek, 24 września 2010

3 pudełka

Na kolejne wyzwanie Scrapujących polek, altered art #20.
3 pudełka
Wykonane w ciągu godziny, kiedy nie mogłam spać bo źle się czułam :) Przynajmniej jakiś pożytek jest z tego mojego kiepskiego samopoczucia :)
Wykorzystałam 3 pudełka: po herbacie, po guzikach i najmniejsze z zestawu ikeowskiego pudełek do samodzielnego ozdobienia (na dziale dziecięcym trzeba szukać)
3 pudełka
Przegródki przyklejone na stałe, żeby mi nic nie powpadało między pudełka.
3 pudełka
Pudełko w klimacie zimowym :)
3 pudełka

uzyłam: ścinki papierów ILS z kolekcji Maria Antonina, pearl maker biały, sticklesy Baby Blue i Picket Fence (to brokat w kleju, jakby ktoś jeszcze nie wiedział), koronka z kitu majowego ILS, biała dratwa, taśma klejąca ozdobna marki Prima "dostana" na czerwcowym zlocie na stoisku scrap.com-u (może jeszcze kiedyś wróci do sklepu i dokupię sobie zapasik :) ), błekitna farba akwarelowa do podmalowania brzegów pudełka.

Pozdrawiam i do usłyszenia wkrótce :)

PS. Czy ktoś ma może jakieś linki do tutoriali z podstaw obsługi GIMPa? Jakoś sobie z kadrowaniem zdjęć poradziłam (jak widać) ale przydałaby się jakaś pomoc w rozgryzaniu pozostałych funkcji programu.

4 komentarze:

Kayla pisze...

Super pudełka.

Co do GIMPa, to zacznij tutaj:

http://www.gimp.signs.pl/

coco.nut pisze...

świetny pomysł z tymi pudełkami!!! wyglądają fantastycznie!!!

elpimpi pisze...

SUPER! EXTRA pudełko! Pięknie ozdobiłaś!

damar5 pisze...

ale bomba!!! Piekne pudelko ,podziwiam :)
Poz.Dana