poniedziałek, 27 czerwca 2011

Lato, lato

co wy na to? Od piątku czekamy razem z dziewczynami z DT Digi-scrap na wasze prace na nasze 6 wyzwanie związane z latem. Ja przygotowałam karteczkę na osłodę i na ochłodę letnich dni.

Nie miałam pomysłu na napis, zostawiłam więc puste miejsce na tekturce żeby w późniejszym czasie dopisać kilka słów. Dzięki tekturce z nadrukowaną zeszytową kratką nie będzie to trudne :)

lody dla ochłody



lody dla ochłody

Papierki 15x15 TSC pocięły się same, do tego tekturka do kompletu, koronka, kremowa farbka z dabbera (moje łupy ze zlotu :) ), troszkę tuszu i perełki w płynie wystarczyły do oprawy super stempelka Lody.

Zapraszam wszystkich do zabawy i przypominam o atrakcyjnej nagrodzie!

PS. Relacja pozlotowa i zdjęcia prac konkursowych jutro- dzisiaj muszę załatwić szklarza, bo w tajemniczych okolicznościach pękła nam szyba w drzwiach balkonowych i musimy ją szybko wymienić, żeby sobie dziecko nie zrobiło krzywdy. Ten rok jest dla nas wyjątkowo pechowy...


3 komentarze:

Caro-ART pisze...

Smakowita aż nabrałam ochoty na lody z bitą śmietanką ;)

Loth Luin pisze...

Pyszne lody na ślicznej kartce :)

Annette ;-) pisze...

A u Ciebie jak zwykle pełno śliczności.

Pozdrawiam :-)