wtorek, 22 marca 2011

Romantycznie i wiosennie

Witam drugiego dnia wiosny! Czy wy też już ją czujecie? Dziś świeci piękne słońce, wieje delikatny wietrzyk, ptaszki ćwierkają, wszystko się zieleni i aż chce się żyć!


Dziś rano skończyłam kartkę na cardlift z Diabelskiego Młynu i nawet udało mi się niezłe zdjęcia zrobić przed wyjściem do pracy, o!
motylowa
motylowa
W roli głównej delikatna idylla ze scrap.com.pl z dodatkiem gnieciuchowej latarniowej wstążki, okrągłego latarniowego antycznego ćwieka, oraz kalka w nutki i papierowa koronka firmy Heyda i taśma z nutkami 7Gypsies.

A poza tym dziubię sobię igiełką takie frywolitkowe serwetki- oto moja wariacja na temat wzoru znanego pod nazwą "medalion" na karteczce. Mój egzemplarz ma 8 a nie 6 łuczków, bo przy mniejszej ich ilości serwetka mi się zwijała w "stożek" i dopiero po dodaniu 2 łuczków udało się ją zamknąć żeby była płaska.

Serwetka trafiła na kartkę a nie na stół, bo była supłana z włóczki o takim chrakterystycznym splocie i teraz dopiero widać jak nitki się rozprężają i rozkręcają :( Jednak ta włóczka nie nadaje się do frywolitek, a szkoda, bo ma taki piękny kolor!
kapuśniaczek
Ubrałam ją w kapuśniaczkowe fiolety z różnymi pastelowymi dodatkami- czyż nie pięknie się prezentuje?

Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy!
 
PS. Pojawił się nowy sklep ze stempelkami digi i z tej okazji jest super candy do zgarnięcia na sklepowym blogu :)

6 komentarzy:

CyberJulka pisze...

Karteczki są piękne! Frywolitka - taka delikatna i misternie wykonana! Muszę się koniecznie nauczyć tej sztuki! Pozdrawiam!

Mysia pisze...

Prześliczne te karteczki ;o)

fagusia pisze...

we frywolitce widzę juz sie wyszkoliłaś całkiem nieźle :D
Karteczka z motylkiem bardzo delikatna i piekna :)
pozdrawiam serdecznie
fadusia

kacperm200 pisze...

piękne :D
ale fioletowa mistrzostwo ;)

Habka pisze...

Bardzo mi się Twój lift podoba - jest piękny, delikatny, romantyczny...

Kasia B. pisze...

cudna karteczka!!