niedziela, 7 sierpnia 2011

Wyzwanie nr 9

Dziś (niestety, dopiero dziś) zapraszam wszystkich do zabawy na blogu Digi Scrap! W ramach dziewiątego już wyzwania zapraszamy do zrobienia czegoś innego niż kartka.
Ponieważ w mojej kuchni tchnęło nudą (schabowy, mielony, schabowy, mielony, zapiekanka, spagetti, schabowy, mielony itd.) stworzyłam sobie kolorowy przepiśnik ze stempelkiem Anuli "przepiśnik" na nowe przepisy do wypróbowania :)

Image Hosted by ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Zamiast bindować notes sprężynami użyłam kółek do spinania albumów, dzięki czemu będę mogła szybko i przyjemnie dodać więcej kartek z kolejnymi przepisami, a także pozwoli to szybko usunąć kulinarne niewypały :) Można też wpiąć najprostsze koszulki i trzymać w nich przepisy powycinane z gazet :D
 Żeby dodatkowo ułatwić sobie współpracę z przepiśnikiem na okładce od zewnątrz, a także na stronach wewnętrznych zrobiłam papierowe paseczki, pod które można wsuwać jakieś kartki z zapiskami. Tutaj przykład paseczka w użyciu :)

Image Hosted by ImageShack.us

  Starałam się, żeby cały przepiśnik był jak najbardziej kolorowy i żeby w oczywisty sposób kojarzył się z gotowaniem, dlatego tu i ówdzie dodałam stemple kuchenne oraz  dziewczynę z babeczką z Crafthouse kolorowaną jaskrawymi promarkerami :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Dziewczynie musiałam niestety skrócić lekko kucyki, ale taka fryzura wydaje się być bardziej higieniczna w kuchni ;) 

Image Hosted by ImageShack.us 

 Żeby nadać trochę przestrzenności użyłam uproszczonej techniki paper piercing na niektórych elementach, np. na tyle okładki i na pojedynczych stronach.

Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do wspólnej zabawy! Pamiętajcie, że warto :)

2 komentarze:

kamarek pisze...

Ale optymistyczny przepiśnik!

Agnieszka pisze...

Bardzo fajny przepiśnik :). Taki kolorowy. Super!