piątek, 19 sierpnia 2011

Poduszeczka

Po dosyć długiej przerwie mam do pokazania ukończoną pracę! Musicie mi uwierzyć na słowo, że haftu nie zaniedbałam i ciągle coś dziubię. Tylko mam rozgrzebanych kilka prac i jakoś odpycha mnie myśl o dostawieniu tych 30 ostatnich xxx :(

Dzisiaj jednak mam do pokazania absolutną świeżynkę, czyli kolejną podusię/igielniczek. Mam opory przed zszywaniem tradycyjnych biscornu z takimi ładnymi wzorami :)
Po raz pierwszy haftowałam muliną satynową DMC. Wybrałam kolor S469, który wygląda niesamowicie w połączeniu z niebieloną kanwą :)
Cudnie się błyszczy ta mulinka :)
Szkoda, że już niedługo się z nią rozstanę...

Wzór pochodzi ze strony Kincavel Krosses i znajdziecie go tutaj :)

Do usłyszenia naprawdę niedługo!

3 komentarze:

kamarek pisze...

Rzeczywiscie ladny kolor.

CyberJulka pisze...

Uwielbiam igielniczki, a Twój jest wyjątkowo uroczy!:) Pozdrawiam!

damar5 pisze...

Bardzo ladna poduszeczka :)
Poz.Dana