środa, 6 lipca 2011

WDS druga transza

Zgodnie z zapowiedzią pokazuję kolejną porcję prac powstałych w sobotnim szale twórczym. Pomiędzy shadowboxami a mixedmediowym tagiem cięłam papiery z Crafthouse.

Zaczęłam od zrobienia jednej zakładki z papierów 15x15, ale stwierdziłam, że skoro już otworzyłam paczkę z bazami do zakładek, to ozdobię wszystkie :) W kilkanaście minut powstało więc 5 prościutkich zakładek (najwięcej czasu zajęło mi odgrzebanie w szafie wstążeczek gnieciuchowych ze scrap.com.pl :P)
Lekko je podcieniowałam na brzegach tuszem distress wallnut stain i dodałam napis odbijany tym samym kolorem.
Jak tylko chłopaki oderwali się od Minecrafta i zobaczyli zakładki to z trudem udało mi się wywalczyć jedną dla siebie i jedną do oddania (ciii!, o tym więcej dowiecie się już w przyszłym tygodniu)

Kolejnym tworem był scrap. Zajrzyjcie do następnego posta, żeby go zobaczyć :)

2 komentarze:

Olina pisze...

Zakładki super,proste ale bardzo ładne.Scrap świetny taki klimatyczny.:)

Pozdrawiam.

Gocha pisze...

Piękne te zakładki takie romantyczne :)