poniedziałek, 24 stycznia 2011

Nieskomplikowanie

Tak jak już pisałam, mój mózg domaga się chwilowo rzeczy prostych i nieskomplikowanych :]  Wyciągnęłam więc ostatnio z szafy mojego różowego kochanka i sobie trochę poużywałam na ścinkach papierów ;)
urodzinowa
dziękuję
ślubna

Użyłam ostatniego arkusza victorianowej Emmy, ścinków z papieru Collage press, ćwiek okrągły antyczny i  ćwieki z zielonym szkiełkiem oraz stempelki z napisami kupione w scrap.com.pl, kwiatki papierowe Prima i wykrojniki kupione w Świecie Pasji, perełki w płynie z Empiku.

W ramach nieskomplikowanej rozrywki w ten weekend po raz kolejny z moim mężem, jego bratem i wspólnym przyjacielem poddawaliśmy się ulubionej formie rozrywki- expieniu i lutowaniu na bogu ducha winnych potworach :D A wszystko to dzięki planszowej grze World of Warcraft.
Image Hosted by ImageShack.us
Wspaniały prezent ślubny :) Musimy dokupić sobie w najbliższym czasie dwa rozszerzenia, bo zaczynają nas nudzić ciągle te same questy...
Image Hosted by ImageShack.us
I techniki zabijania potworów mamy opanowane do perfekcji :P
Image Hosted by ImageShack.us

W odpowiedzi na komentarze:
Fagusiu- dziękuję, ale to moje pierwsze dzieła na igiełce :P nie osiągnęłam jeszcze takiego poziomu żeby coś dla kogoś bez skrupułów robić, mogę cię co najwyżej pokierować do miejsca gdzie kupisz igłę i na świetne filmiki instruktażowe w sieci. Za to wspólna zabawa papierem przy okazji bardzo chętnie :) Tylko się wreszcie spotkajmy ;)
Piegucha- jak tworzymy? Normalnie! Nakleja się na papier bazowy różne różności w odpowiedniej kolejności dążąc do osiągnięcia zamierzonego efektu wizualnego :P wydaje się trudniejsze niż w rzeczywistości jest :) A to różowe to jest taka maszynka która za pomocą specjalnych wykrojników o różnych kształtach wycina w papierze. Bardzo ułatwia pracę no i można przy okazji na "wyższy poziom" estetyki wskoczyć ;) a jak się ma specjalne wykrojniki to nawet w materiale można wycinać i jak taki jeden wykrojnik zdobędę, to wiem już jak to wykorzystam ;)
Katharinka- dziękuję :*

2 komentarze:

coco.nut pisze...

najbardziej podoba mi się ta pierwsza :)

a gra wygląda ciekawie...

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne karteluchy "resztkowe"!!!
Z gier to ja najbardziej lubię Monopol i Scrabble :)
:*