poniedziałek, 2 listopada 2009

Szczęście w barwach romancy

Kolejny wpis, tym razem do albumu Enczy "jestem szczęśliwa" z XVII edycji wędrujących.
Starałam się jak mogłam, żeby mój wpis wpasował się w album :) Chyba się udało :)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Na kartach wpisu znajdziesz: sporo embossingu bezbarwnym pudrem, po raz pierwszy maszynowe przeszycia na papierze, crackle paint, kwiatuszki z zestawu romantycznego od scrap.com, ćwiek dziurka od klucza, puncherowane listki dalprintu i gałazki EKSucces, wszystkie trzy kolory tuszy pigmentowych latarnii morskiej (też scrap.com ;) ), ramka ciasteczko od Gizmo, maska damaskowa z empiku, kalka techniczna.

Zapominam ciągle o wyróżnieniach przyznanych mi przez Emigrantkę oraz przez Aventię


Ciężko mi wskazaćkonkretne osoby które chciałabym obdarować, bo Każda w Was dziewczyny zasługuje na wyróżnienie! Za te piękne blogi z cudnymi karteczkami, skrapami, wyszywankami i innymi cudnymi drobiazgami!
A wóóżnienia niech fruna dalej do:
Gosi
Enczy
Katriny
Słodqiej
Milqin
Barbarella

Zapraszam do siebie ponownie, już niedługo, odtajnię zajaweczkę z początku zeszłego miesiąca :D

2 komentarze:

slodqa pisze...

Przeeeeepiękny, romantyczny wpis!
(dziękuję za wyróżnienie:) )

Gosia pisze...

I ja dziękuję!!