piątek, 29 stycznia 2010

przedwiosenne porządki

Dziś jest mój ostatni wolny dzień ( nie licząc weekendu) przed rozpoczęciem pracy. Nie mogę się już doczekać, chociaż żałuję, że nie udało mi się zrealizować wszystkich swoich planów związanych z wolnym czasem. Za to zrobiłam wreszcie porządek w domciu, między innymi w scrapowej szafie gdzie znalazłam pewną pracę, zrobioną już chyba wieki temu :) Papier lekko podrasowany, znaczy przemalowywałam niektóre ciapki na fioletowo i na zielono akrylówką :)
Image Hosted by ImageShack.us
Aż ciężko uwierzyć, że mój kochany aniołek ma też inne oblicze, tutaj jedyny raz uchwyconą na zdjęciu :)
Image Hosted by ImageShack.us

Użyto: Papiery homo scrapiens, zeszyty z ILS, niezastąpiony ćwiek ze scrap.com, niebieski alfabet Doodlebug, stempelek zajączek TOGA, zielona tasiemka, fioletowy flamaster i pióro wieczne, zielona farba akrylowa.

Podczas sprzątania dysku zaś trafiłam na jedno jedyne zdjęcie wpisu do albumu Katriny z XVII edycji wędrujących. Niestety, nie ma na nim całości, tylko jest mój nowy (znaczy z grudnia, dopiero teraz użyty ;P ) Pasiakowy stempelek :) Kolorowany za pomocą suchych pasteli :)
Image Hosted by ImageShack.us

A dla pokrzepienia ciała (i trochę ducha) na czas porządków przygotowałam sobie pyszną kawusię którą mogę się podzielić z Wami :)
Image Hosted by ImageShack.us

Na froncie hafciarskim też spory ruch, właśnie dziś posłałam dalej kolejną kanwę ze staniczkami :) Oto robiony ostatnio staniczek
Image Hosted by ImageShack.us
oraz zapomniany jeszcze wcześniejszy na kanwie Emigrantki :)
Image Hosted by ImageShack.us

Zaczęłam też hafcik na wymiankę z okazji dnia kobiet, ale to tajemnica więc już nie pokażę :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

3 komentarze:

Barbarella pisze...

a to dlatego się tak zastanawialam dlaczego ominęłam ten papier :) a on przemalowany :D

scrapik wesoły, libra (mój znak) szczególnie mi sie podoba, kawę chętnie :)))

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Scrap jest fantastyczny!!!
Taki radosny :)
Chlapania Tojego autorstwa wyglądają super :) boskie kolorki :)
Cudne hafty!!!
Ludzik na kawie jest zaje*fajny :P

Kasia G. pisze...

Twoje hafty są śliczne :) podziwiam! a minka synusia przesłodka, tylko skrzydełka anielskie doprawić :)))