czwartek, 21 stycznia 2010

wystarczy że będziesz mnie kochać mamo

Nie zamierzałam nic robić na akcję dla Grzesia, nie zapisywałam się na nią, ale jednak nie mogłam się powstrzymać i powstał ten oto scrap. Juz wkótce poleci on do organizatorki i weźmie udział w wystawie :)

Różne odcienie czerni i bieli i żadnego innego koloru :) (pierwsze dwie fotki b&w)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
niestety kwaitki odrobinę zżółkły, zapewne po posmarowaniu sticklesem :(
Image Hosted by ImageShack.us

użyłam:papier BG, distress stickles "picket fence", brokat czarny, pręciki do kwiatków białe i czarne, różyczki papierowe, gaza, taśma "siatka", ćwieki z kryształkami, napis z wytłaczarki, maska TH "florets" ,samoprzylepne kryształki w kolorze czarnym i moje wszystkie kwiatuszki białe od scrap.com (dobrze, że zamówiłam nowe :) )

1 komentarz:

Malgwa pisze...

Piękny i pomysłowy!!!