niedziela, 30 października 2011

uff

Po raz kolejny w tym roku chciałabym umieć cofnąć czas, albo chociażby sprawić, że ubiegły tydzień się nie zdarzył :(
Ale dosyć smęcenia, nie mam ochoty i wam psuć nastroju. Dzisiaj mogę wam pokazać kartkę jaką przygotowałam dla Agaterii na tę niedzielę.
Sięgnęłam po eleganckie papiery i bez wyrzutów sumienia pocięłam je, dorzuciłam kilka półperełek, kwiatuszków, kropeczki z perlen pena, cyferki ze znanej już serii mistables kolorowane promarkerem, na końcu zaś odbiłam stempelek "w tym uroczystym dniu". Dzięki niemu kartka może być wręczona zarówno z okazji urodzin jak i rocznicy :)


Na jutro przygotowałam publikację z pewną bardzo fajną rzeczą :) Zapraszam!

1 komentarz:

CyberJulka pisze...

Podziwiam Twoje scrapowe dzieła! Czy moja breloczkowa paczuszka dotarła do Ciebie? Wysłałam ją ponad 2 tygodnie temu i zaczynam się martwić. Pozdrawiam!