poniedziałek, 17 października 2011

moje wyzwanie

W piątek na blogu digi scrap ruszyło kolejne wyzwanie, tym razem temat proponowałam ja :) Do waszej dyspozycji jest zdjęcie, które można dowolnie zinterpretować :)

Ja przygotowałam malutki magnesik w kolorystyce przedstawionej na zdjęciu. Użyłam stempelka Vvia, do tego dodałam trochę kwiatków, zawijasków , ćwieki i perełki w płynie :)

Prace pozostałych projektantek możecie obejrzeć na blogu. Zapraszam do zabawy!

PS. Jeśli nie będę teraz dawała przez dłuższy czas znaków życia na blogu to się nie dziwcie- właśnie dodałam sobie kilkadziesiąt nowych blogów do czytnika. Wiem, nie powinnam była. Teraz to już zupełnie nie mam szans czegoś zrobić obserwując 1133 blogów...

3 komentarze:

Caro-ART pisze...

Świetna kartka :) Pozdrawiam słonecznie.

Loth Luin pisze...

Cudny magnesik, świetny pomysł :)

elpimpi pisze...

Bardzo fajny! Jak dla mnie to dość 'trudne' zestawienie kolorków; ale Tobie świetnie się udało je połączyć! :-)