czwartek, 16 grudnia 2010

Kolejny prezencik

Już podarowany i użytkowany przez nową właścicielkę, więc spokojnie mogę go pokazać :) Z użyciem przepięknych papierów Collage Press i Graphic45 - kolekcja steampunk debutante skusiła mnie własnie tymi obrazkami w stylu Alfonsa Muchy (uwielbiam!). Piękny "perłowy" ćwiek Latarnia Morska i cudowna gnieciuchowa wstążeczka oraz wspomniane papiery kupione w scrap.com.pl . W ramach dodatku piękny ornament ze Scrapińca, który doskonale dopełnia wizerunek tamtej epoki.
Oprócz tego uzyłam też róznych mediów: glimmer mist gold zakupiony w Świecie Pasji na okładkę (wprawne oko zauważy jego ślady), rozpyliłam mieszankę wody i perfect pearls w kolorze "słonecznikowym" na obrazku (daje zupełnie inny efekt niż glimmer mist), ornament pomalowałam złotą farbą akrylową i lekko pokryłam perfect pearls na sucho, obramowałam obrazem brokatem w kleju distress stickles oraz dodałam bursztynowe perełki zrobione pearl makerem :)


I jeszcze muzyczna inspiracja świąteczna!

Pozdrawiam wszystkich zaglądających!

3 komentarze:

fagusia pisze...

niesamowicie wygląda ten notesik - obdarowana osoba na pewno skacze z radości ;) ja na pewno bym skakała :)
pozdrawam

Drycha pisze...

notes widziałam juz na flickrze - bardzo fajny


filmiku nie znałam :D DOBRY! DOBRY!! :D

Drycha pisze...

filmiku tfu co ja piszę... kawałka.

cześć wizualną znam :P