wtorek, 21 grudnia 2010

guzik z pętelką

Plus trochę filcu, kilkadziesiąt kartek i mamy ręcznie szyty notes. Ja nauczyłam się je robić w niedzielę na warsztatach notesowych w Świecie Pasji. Prowadząca- Ania, znana szerzej jako Wolfann- jest naprawdę mistrzynią w ich tworzeniu!
Dzieki jej wskazówkom udało mi się stworzyć taki cieplutki notesik :)
Więcej zdjęć notesów, w tym pewnie zdjęcia z przebiegu warsztatów, niedługo pojawią się na blogu sklepowym :)

Tak już mam, że muszę sobie czasem utrwalić nabytą wiedzę żeby się upewnić, że dobrze wszystko zapamiętałam, dlatego w drodze do domu zachaczyłam o Empik. Niestety, dobrego, usztywnionego, filcu nie było, wzięłam więc co było, czyli duży arkusz grubego, ale miękkiego filcu. Ma dodatkową wadę w postaci kłaczków pchających się pod igłę w trakcie szycia i zbierających cały "kurz" ... dlatego notes nie jest taki piękny jak mógłby być :( No i zszywałam go "zwykłym" lnianym kordonkiem, a nie sznurkiem woskowanym ...
Ale przynajmniej splątałam sobie sznureczki dla urozmaicenia ;)
Ale mimo swoich wad, bardzo mi się podoba taki puchaty notesik! No i jest w sam raz na wyzwanie szufladowe #14 "Arktyczny poranek" :)

I jeszcze oba notesy razem

Wczoraj nie dodałam też jeszcze jednego zdjęcia mojej światecznej dekoracji- jest to widok z pokoju na cały barek, w tle widać moją kuchnię. Całą ;)

Zapomniała bym! Wczoraj zostałam zaskoczona baaardzo pozytywnie, ponieważ zajrzałam na forum The Color Room gdzie zgłaszałam ostatnio swoje LO do palety #36. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam z informacji, że zostałam wyróżniona! Tak, moja praca (jedna z tych bardziej średnich w moim dorobku) jest jedną z 5ciu prac wyróżnionych przez ten kreatywny zespół!
Jak wspominałam, scrap miał być jeszcze oprawiony, a więc zgodnie z obietnicą:

Ramka ze Świata Pasji maziana farbkami pękającymi crackle paint: old paper i weathered wood zakupionymi w scrap.com.pl  (kupiłam je rok temu i własnie się doczekałay drugiego użycia ;))

Pozdrawiam wszytskich serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

6 komentarzy:

Artnova pisze...

Fajne notesiki, kartka urocza. Pozdrawiam.

damar5 pisze...

Swietne te ocieplinki na notesy:) Bardzo fajny pomysl.
Uwielbiam takie swieczki :)
Poz.Dana

Dysiak pisze...

Nie wiem co Ci tam nie pasuje. Ten notes musiał być miękki i puchaty jak śnieg. Sztywny filc na pewno nie oddałby tego klimatu. A tak jest w sam raz!

Annette ;-) pisze...

Na te Święta co nadchodzą, życzę Ci szczęścia i radości. Niech Cię ludzie nie zawodzą i niech miłość w Twym sercu zawsze gości.

fanta1992 pisze...

Jest taki czas, co łzy w śmiech zmienia,
jest taka moc, co smutek w radość przemienia,
jest taka siła, co spełnia marzenia...
To właśnie magia Świąt Bożego Narodzenia.
Dużo zdrówka, ciepła i miłości
niech w Waszym domu zawsze gości,
A na święta te urocze,
choinki życzę wielkiej i pachnącej,
Mikołaja wspaniałego i karpia tłustego.
opłatka z bliskimi dzielonego
i Jezusa malutkiego
w sercach zawsze goszczącego.

Życzy: Fantazja(Paulina)

i oczywiście dalej takiej weny;)
notesy rewelacyjne

scrap joanny pisze...

super puchaty, aż chce się go przytulić :-)