czwartek, 15 marca 2018

Marcowe bombeczki :)

Witam ponownie :)

Dzisiaj wpadam na szybko pokazać swoje marcowe bombeczki i zmykam do pracy. Niestety, w tym miesiącu nie starczyło mi czasu na dodatkowy hafcik, ale mysia jest na tyle fajna, że postaram się ja w nadchodzących miesiącach wyhaftować i dołączyć do szybko rosnącej kolekcji świątecznych hafcików do wykończenia. Może uda mi się wreszcie wygospodarować trochę czasu w weekend...



A tak poza tym to chwilowo mam brak czasu na wszystko, do tego problemy ze zdrowiem, zepsuty samochód i mnóstwo stresu, więc nastepny post pewnie pojawi się dopiero przy okazji publikacji światecznej Choinki 2018.

Anette - na samplerze są francuskie napisy dentelles, crochet, aiguille, fuseaux. Co znaczą poza oczywistym crochet nie mam pojęcia :P I tak, to pyza :) Do zdjęcia pilnuje tylko nitek, a na co dzień trzyma mi też wzór :)

Dziękuje za wszystkie odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam i do usłyszenia!
Agnieszka

4 komentarze:

zofiko pisze...

Hafciki super. I stan posiadania wzrasta z każdym miesiącem. Pozdrawiam.

Annette ;-) pisze...

Czy ja już pisałam, że bardzo podobają mi się krzyżykowe maleństwa? Dzięki za odpowiedź co do napisów na samplerze i o Pyzę :-)

Agata pisze...

Urocze a kupka faktycznie rośnie :)

raeszka pisze...

Niezła kolekcja się już uzbierała :).

Niebieska bombka super się prezentuje :).

Mam nadzieję, że masz już więcej wolnego czasu i mniej stresów ...