środa, 21 marca 2018

kolory na pierwszy dzień wiosny

Witam wszystkich!

Dziekuje bardzo za wszystkie odwiedziny i komentarze pod ostatnimi postami :) Dzisiaj w ramach podziękowania przygotowałam dla Was porcję kolorów na początek wiosny. Za oknami jest to co jest, trzeba się więc ratować kolorowymi robótkami :)

Wiekszośc moich prac jest ciemna i  mało kolorowa. Na takie specjalne okazje mam wyjątkowy haft - TBS! Kolory na bobinkach wyglądają cudnie, ale dopiero na czarnej tkaninie pokazują pełnię swoich możliwości :)




Nie mam dużo czasu na haftowanie w ostatnich dniach, nawet w weekendu kiedy zwykle odbijam sobie napakowane obowiązkami dni tygodnia. Ale od czasu ostatniej publikacji udało mi sie odrobinę kolorków dodać do mojego samplera :)



A wy co kolorowego haftujecie na poprawe humoru?

6 komentarzy:

Iskierka pisze...

Piękne kolory i pięknie przybywa. Ja na poprawę humoru haftuję wszystko, co mi wpadnie w łapki. Ostatnio męczę Malwy :)
Pozdrawiam

Annette ;-) pisze...

Pięknie wyglądają te kolory na ciemnym tle :-) Ostatnio wyhaftowałam kilka kartek wielkanocnych.

zofiko pisze...

Piękne!!!! Podziwiam za cierpliwość przy pracy na ciemnej kanwie. I dobre oczy!
Ja jestem początkująca. Trochę ponad rok stawiam krzyżyki. Na razie są to małe formy ale zaczęłam piękny "jesienny bukiet" i mam zamiar dokończyć go na pierwszy dzień jesieni. Powolutku ale przybywa krzyżyków. Teraz było kartkowanie ale po świętach pełną parą ruszy haftowanie. Pozdrawiam ciepło.

Merry pisze...

Te kolory powalają:) efekt na ciemnym tle jest niesamowity

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Bajecznie kolorowy samplerek.

Anna Myślak pisze...

Piekny haft-) mozna zapytac, na jakiej kanwie haftujesz-) pozdr.