piątek, 23 lutego 2018

Ukończony!

Witam wszystkich!

Jak wszystkim mija czas? Ja jestem okropnie zabiegana ostatnio, ale staram się pomału niwelować moją "górkę wstydu". 

Chodzi oczywiście o te wszystkie robótki, które są o krok od wykończenia. Pod koniec stycznia, po ostatnim poście z choinkowej zabawy postanowiłam dobić jedną z zalegających robótek. Sięgnęłam po samplerek koronkowy od DMC, któremu naprawdę niewiele już brakowało. 

I wiecie ile to dobijałam? Dwie godziny... Wstyd, prawda?


Doszycie tego elementu stanowiło pewne wyzwanie, ale okazało się banalnie proste :)



Ważne, że już jest o jednego mniej!

Do usłyszenia niedługo!

5 komentarzy:

anenia pisze...

śliczny ten sampler, bardzo delikatny :-)
ja też pomalutku walczę z UFOkami, każdy ukończony to sukces :-)

Annette ;-) pisze...

Piękne koroneczki :-) Co znaczy ten napis na samplerze?

Jagna pisze...

pieknie się prezentuje :)

cocoya pisze...

Takie krzyżykowe maleństwa bardzo mi się podobają :-)

Gclub

Hafciarka pisze...

przepiękna praca, jak i cały blog!