poniedziałek, 19 lutego 2018

Lutowa choinka

Witam witam!

Wpadłam w ciąg świątecznych robótek! Mam ochotę haftować tylko małe świąteczne rzeczy, a to byłoby chyba zbyt niebezpieczne dla mojej listy rozgrzebańców ;) Jakoś się jeszcze trzymam, ale nie wiem czy dam rade długo wytrzymać.

W ostatnim poście z choinkowym elementem zaznaczyłam, że chciałabym wykorzystywać swoje adwentowe zwierzaczki do tej zabawy. Ta, jasne ;) nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam coś nowego, na szczęście malutkiego co zrobiłam w chyba 3 godziny.



Wzorek z Just Cross Stitch specjalnego wydania świątecznego z 2017. W oryginale rękawiczki były czerwone, ale te ciemno niebieskie będę mogła szybciej wykończyć :)

Może w następnym miesiącu uda się sięgnąć po jedno ze zwierzątek ;)

Pozdrawiam i do przeczytania!
Agnieszka

1 komentarz:

Annette ;-) pisze...

Śliczne maleństwo :-)