wtorek, 11 czerwca 2013

dopełza do aparatu w 30 sekund

Jak już wspominałam wczoraj, przygotowałam pracę na konkurs Craft4You na nietypową ramkę w nietypowym kształcie. Konkurs ogłoszono na blogu sklepu w poniedziałek, ja przeczytałam o nim we wtorek i od wieczora 4 do sobotniego ranka zdążyłam rozplanować i wykonać podwójnie serduszkową ramkę.

Zdjęcia są jakie są, bo Małgosia dopełza do aparatu w 30 sekund*. I w tym czasie muszę rozłożyć brystol, odpalić aparat, ustawić pracę, cyknąć fotki z kilku kątów i zabrać pracę zanim wpadnie w niepowołane ręce. Uff.

Ramka miała nie być prostokątna ani kwadratowa. Trochę było cięcia ręcznego w tej pracy- największy serduszkowy wykrojnik jaki posiadam posłużył do wycięcia środka większego serduszka, a tym ciut mniejszym z zestawu wycięłam też tylko środek drugiej ramki (te akurat wykrojniki nie pozwalają na ładne wycięcie serduszka w serduszku, jeśli wiecie co mam na myśli). Ale efekt zdecydowanie wart wysiłku, choć mąż narzeka, że "cmentarne" zdjęcia dałam do środka...

Wykorzystane materiały: beermata; papiery i taśma washi Vivi Gade Design; papiery Crafthouse;  wykrojniki Memory box, Cherry Lynn i Spellbinders; masa clay, alfabet Prima Marketing, tusz Latarnia Morska, distress stickles, liquid pearls.

Na zdjęciach Gosiunia u taty na kolanach jak miała 6 miesięcy...

i Kuba zdmuchujący świeczki z tortu na swoich 5 urodzinach (łooo, dmuchawce!!!).

Powiem nieskromnie, że rameczka zmiażdżyła konkurencję (nikt więcej nie ośmielił się złożyć pracy na konkurs), więc zyskałam tym samym środki na superowe zakupy w C4Y :) Dziękuję raz jeszcze za wyróżnienie mojej pracy :*
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam niedługo, będą skrapy i domeczek!

*z drugiego końca mieszkania, przez "próg spowalniający" na balkonie.

5 komentarzy:

Kamila Pietroń pisze...

gratuluję! ramka pierwsza klasa :)

Annette ;-) pisze...

Gratulacje :-)

Annette ;-) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Wspaniała praca! Bardzo mi się podoba :)

Dobre Czasy pisze...

Witam Ciebie serdecznie.Fajny ten Twój blog.Obserwuję go od dłuższego czasu-ciekawie piszesz w swoich postach.Pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola