wtorek, 6 marca 2012

wiosenna kartka i postępy w ikonie

Dziś wpadam na szybko z ostatnią kartką i aktualizacją ikony :)
Karteczka w bardzo wiosennych kolorach, z wiosennym motywem, i nawet można powiedzieć, że z cytatem wiosennym (wszak miłość najbujniej rozwija się na wiosnę ;) ). Stempelek oczywiście z Agaterii :)

No a oprócz tego obiecane zdjęcie ikony. 2 tygodnie dziubania i kolejnych kilka tysięcy krzyżyków przybyło :) W tydzień powinnam uwinąć się z ramką i zacząć kolejną kartkę. Ale i tak 1/3 haftu już oficjalnie za mną :D Dalej terminarz jest napięty, ale liczę na to, że niedługo będę miała więcej czasu na przyjemności jak już zostanę unieruchomiona w domku, no, tak za miesiąc czy dwa, a do tego czasu powinnam mieć jeszcze 1 kartkę skończoną ;)
Dłubaninka niezła, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że jakoś na tej części płótna strasznie często mulina mi się przesuwała pomiędzy osnową/wątkiem i musiałam chwilami nieźle się namęczyć, żeby postawić krzyżyk, a nie pionową/poziomą kreskę... Tam niestety krzyżyki nie wyglądają najpiękniej, ale co ja mogę, dobrze, że w ogóle udało mi się je postawić... Przy okazji okazało się że jedną mulinkę mi wcięło na amen i muszę się wybrać do pasmanterii...
Pozdrawiam i do usłyszenia niedługo! Ikona oczywiście znowu za 2 tygodnie... :)

2 komentarze:

Caro-ART pisze...

Kartka fajna :) a za dłubaninke podziwiam bo kawał roboty i cierpliwości :)

Gocha pisze...

Bardzo ładna i nietypowa!