środa, 28 września 2011

4 you

Zmobilizowałam się wczoraj wieczorem do zrobienia kartki na pierwsze wyzwanie Scrapujących Polek :) Portal powstał z popiołów jak feniks. Mam nadzieję, że tak jak to legendarne stworzenie będzie odradzał się nie częściej niż raz na 500 lat :)
4 you

Użyłam: kawałek papieru w paseczki firmy Echo Park, alfabet z serii mistables od Pink Paislee z crafthouse.pl, do tego wstążeczka gnieciuchowa ze scrap.com.pl, pólperełki, kwiatuszki i glimmer misty ze świata pasji, sticklesy, perełki w płynie, tusz distress i brązowy karton.

5 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Świetna ;) Pozdrawiam.

Klaudia/Kszp pisze...

Bardzo ładna! Może i mnie uda się zmobilizować ;)

Unknown pisze...

Jest taka... jak to powiedzieć...czysta:)) i w tym jej urok.Ja tak nie potrafię. Bardzo wyróżnia się w galerii na Polkach. Super!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna kartka!!!
:*

Loth Luin pisze...

Piękna :) jak zresztą wszystkie pod moją nieobecność :)