niedziela, 21 lutego 2010

Nadziela jest dobra na

odrabianie zaległości i na robienie tego na co czasu w ciągu tygodnia nie mamy. Ja swoją niedzielę wykorzystałam (pomimo bolącego okropnie ramienia) na wykonanie bieżących wpisów do albumów, zanim je bym przetrzymała. No i udało się, zostały mi jeszcze dwa albumy do zrobienia, natomiast dzisiaj powstały następujące wpisy:
1. dla monikijacka do jej cudownego albumu w klimacie zimowym :)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
użyłam (poza obowiązkową Amber z ILS): distress stickles w dwóch kolorach (od mojego ulubionego sprzedawcy scrap.com) , kakomanie Fancy Pants zmowe, dziurkacz EK Success i elementy biżuteryjne, tzw. bali.

2.wpis dla Oriki :)
Image Hosted by ImageShack.us
użyłam: brązowe kwiatki papierowe i szydełkowe, crackle paint w kolorze weathered wood i papier collage press z babeczkami (mniam!) z mojego ulubionego scrap.com-u, filiżankę i zawijaski od Gizmo ze Scrapińca, jasno brązowy bulion, jasnobrązową farbkę anita's i brązowe ćwieki Papermania.

3. lutową kartę do domowędrującego :)
miały być trzy warstwy i stempel, ale stempla zapomniałam użyć, ale serducho jako warstwę można uznać i będzie ok :)
Image Hosted by ImageShack.us
użyty: papiery websters pages i collage press oraz różowa crackle paint od Endiego, serduszko ze Scrapińca i przezroczyste kropki akrylowe :)

no i to wszystko jak na razie, czuję, że znowu plecy przemęczyłam więc się na trochę położę...

Pozdrowienia dla Tu-zaglądaczy! Do usłyszenia niedługo!

2 komentarze:

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne wpisy!!!
Bardzo podoba mi się Twój styl... taki prosty, delikatny, nieprzeładowany :D
:*

aventia pisze...

Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnień :)

Użyłam Twojego zdjęcia, żeby pochwalić się na blogu Twoim candy. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko? Mi przy takiej pogodzie żadne ładne zdjęcie nie chce wyjść.