środa, 31 stycznia 2018

Przyłapany na miejscy zbrodni

Witam!

Strasznie dużo mam ostatnio pracy i czasu na pisanie tutaj mi nie starcza, ba, czasami nawet nie mam czasu na krzyżyki. W weekendy też nie zawsze mam czas sobie odbić te dni bez krzyżyków, więc dopiero dzisiaj mogę wrzucić tutaj bałwanka przygotowanego na zabawę Choinka 2018 prowadzoną przez Kasię.

Nie miałam czasu grzebac w swoich wzorkach, poszłam więc na łatwiznę i wyciągnęłam gotowy zestawik od Pieguchy. Przedstawia on bałwanka, ktory po nielegalnym pozyskaniu choinki oddala się z miejsca zbrodni. Na poczatek zabawy pasuje idealnie ;) Zostalo mi tylko wybrac jakiś filc na plecki i wykończyć zawieszkę.



W ramach dalszego ciagu zabawy postaram się siegać po SALowe zwierzatka zamiast nowych hafcików. Jeszcze niedawno miałam 11 rozgrzebanych prac, z ornamentami świątecznymi i bombkami dochodzę do 15, a to już mniej mi się podoba... 

Muszę sie zebrac w sobie i wykończyć kilka zalegających na ukończeniu robótek. pozdrawiam i do usłyszenia niedługo!

Agnieszka

14 komentarzy:

Cinka26 pisze...

Uroczy :o)

Mariola pisze...

śliczny

Anna Myślak pisze...

Maly slodziak! Pozdr.

Shibi pisze...

Uroczy uciekinier... opis pierwsza klasa hafcik też

shibi.blox.pl

Ivona pisze...

Slodki balwanek.

Czarna dama pisze...

Śliczny jest :)

Piegucha pisze...

A to spryciula 😂

xgalaktyka pisze...

Przecudna zawieszka...pięknie ją wykonałaś:)
Pozdrawiam
K.

Annette ;-) pisze...

Nie dość, że masz talent hafciarski, to jeszcze literacki ujawniłaś - historyjka o bałwanku świetna, a jej bohater uroczy :-)

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Uroczy bałwanek.

Ulcia pisze...

Słodkości bałwanek. :)

Lawendowa Kraina Robótek pisze...

super hafcik :)

Kasia N. pisze...

Uroczy bałwanek 😉 też nie lubię mieć dużo zaczętych haftów

Agata pisze...

Swietny jest :)