sobota, 19 marca 2016

TBS

Witam ponownie :)

Dzisiaj wpadam na szybciutko pokazać mój TBS :) Część dziewczyn wie jaką wersję wzoru wybrałam ale nikt nie wie jaką wybrałam tkaninę ;) 


Tak, na głowę mi chyba padło, ale uznałam, że na takim własnie kolorze tkaniny haft będzie wyglądał zaje...fajnie ;) 


28 ct Jobelan
haft 2x2 nitki
mulina DMC

Na razie potrzymam was w niepewności i drugą linie wzoru pokażę za tydzień lub dwa ;)

A w międzyczasie podrzucam link z artykułem o prawach autorskich w hafcie krzyżykowym do poczytanie ;)

Pozdrawiam przedświątecznie!

Fejferek

6 komentarzy:

Annette ;-) pisze...

Haft na pewno będzie dobrze na czarnej kanwie wyglądał, ale nie zazdroszczę pracy nad nim. Powodzenia :-)

Lawendowa Kraina Robótek pisze...

ja też wybrałam czarną tkanine na ten haft, który zakupiłam ostatnio ;) :)

Jagna pisze...

zapowiada się pięknie :)

karolina pisze...

Będzie wyglądał przepięknie:)

pomieszane-poplątane pisze...

Ciekawam, jak to dalej będzie wyglądać? Już zapowiada się super :)

Kasia Krzyzyk pisze...

Ciekawa jestem kolejnych paseczkow. Pozdrawiam!