niedziela, 14 kwietnia 2013

szaro, biało i miętowo

Witam wszystkich! Pewnie spodziewaliście się w ostatnich dniach kolejnego liftu. Ja też się spodziewałam, jednak druga fala grypy żołądkowej przetoczyła się przez naszą małą rodzinkę i skutecznie pokrzyżowała mi plany twórcze. A po grypie przyszłą kolej na pecha. Wybrałam sobie zdjęcie i położyłam na stole z myślą, że "jutro" resztę szybko wybiorę i zmontuję w całość. Wybrałam wszystkie papiery i dodatki potrzebne w pracy, sięgam po zdjęcie i... nie ma go! Cóż, nadrobię jak tylko je znajdę ;) A tymczasem zapraszam do obejrzenia prac dziewczyn na blogu.

Ale żeby nie było tak zupełnie pusto przygotowałam karteczkę. Jedną, ale na 3 wyzwania ;)
1. Wyzwanie na kartkę "rogatą" na Scrapujących Polkach,
2. Bling it, czyli wyzwanie na kartkę z połyskiem w UHK Gallery (użyłam stickles i mini kryształków),
3. Wyzwanie #8 w Paperii.



Dziękujemy za wszystkie odwiedziny!  Do zobaczenia wkrótce!