sobota, 2 czerwca 2012

Cieszmy się życiem

Tak się ostatnio napaliłam na jakiś mały scrapowy projekcik, żeby oderwać się od ikony (nie, jeszcze mi się nie znudziła, ale wolno idzie). Szukałam ciekawych wyzwań, patrzyłam, czy dam radę wyrobić się w terminie, czy mam wymagane materiały... No i szukałam czegoś co lubię robić, bądź o tematyce bliskiej memu sercu. Szczęśliwie trafiłam na wyzwanie crafthouse na wiosenny tag :) Wiosna i tematy około ogródkowe są mi bardzo bliskie i dobrze mi się z nimi pracuje, do tego tag to taka dosyć mała, sympatyczna forma na rozruszanie po dłuższym zastoju, nie czekałam więc długo i zabrałam się do pracy :)

Moim zdaniem wyszło sympatycznie :)


Warunkiem było użycie choć jednego produktu ze sklepu co oczywiście spełniłam używając papieru z kolekcji Mgliste Sny oraz przy okazji pobawiłam się firmowym stempelkiem :)

Pozostałe materiały to: wykrojnik ornament, wykrojnik bluszcz, glimmer misty, kwiaty Prima Athena i największy z innej kolekcji od Primy, mikro różyczki z Wild Orchid Crafts,  naklejki Webster's Pages (prawdziwy antyk :)), ptaszek Prima, dziurkacz Marthy Stewart Garden Trellis, koronka papierowa, bulion brązowy, perełki na żyłce, wstążka, charm kluczyk, tusz distress, baza tagowa Ranger.

6 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Śliczna kompozycja, i kolorki cudne :)

Caro-ART pisze...

Pięknie wyszło :)

elpimpi pisze...

EXTRA! SUPER kolorki! :-)

OriBella pisze...

Rewelacyjnie wyszło (ten ptaszorek mnie zauroczył:)

Annette ;-) pisze...

Uroczy :-)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Hej, Fejferku - w wolnej chwili zapraszam do mnie na zabawę w 11 pytań:)