poniedziałek, 18 lipca 2011

Niespodziewanka

Pisząc posta z domkiem spojrzałam do archiwum bloga i okazało się, że dokładnie 3 lata temu stworzyłam właśnie tutaj miejsce dla siebie i swoich potworków, oraz opublikowałam pierwszy post :)

W związku z taką okazją ogłaszam candy!

Krótkie zestawienie zasad:
1. Zapisy trwają od 18.07 do 01.08 2011.
2. Zgłaszać mogą się tylko osoby , które posiadają i w miarę regularnie prowadzą bloga.
3. Nie wymagam linkowania do tego posta na blogu. Jeśli jednak to zrobicie, będzie mi bardzo miło :)
4. Wysyłam również za granicę ;)

Tyle w skrócie o zasadach, pora napisać coś o niespodziance :)

Ponieważ jest to 3 rocznica mojego bloga, niespodzianka będzie składała się z 3 części :
1) coś skrapowego wykonanego przeze mnie specjalnie dla zwycięzcy,
2) coś haftowanego lub frywolitkowego, również wykonane ręcznie przeze mnie,
3) przydasie! (w zależności od zainteresowań zwycięzcy skrapowe lub hafciarskie)

Zapraszam do zabawy!

27 komentarzy:

perelka111 pisze...

chętnie ustawie się w kolejce:) chyba jestem pierwsza? a pierwsi nigdy nie zostaja wylosowani:(

agateria.pl pisze...

No to ja druga!
Wszytskiego dobrego z okazji trzecich urodzin! No i staje w kolejce.

PatiS pisze...

a to Ci niespodziewajaka!! życzę kolejnych 3 lat pisania i ustawiam się w kolejce...jako 3 :)

Caro-ART pisze...

Gratuluję rocznicy ;) i życzę kolejnych latek w blogowym świecie ;) a po cuksy staję rzecz jasna :)

Anek73 pisze...

Ponieważ bardzo chętnie czytam Twój blog (mam go w czytniku), również ustawię się w kolejce :)

http://anek73.blox.pl

Mała Mi Buka pisze...

Trzy lata to kawał czasu. Przeglądając od początku bloga widać, jak bardzo się rozwijasz ;) Życzę Ci nie tylko kolejnych trzech, ale wręcz trzydziestu kolejnych lat niezłomnej kreatywności, mnóstwa pomysłów, czasu i sił, byś dalej mogła robić to, co robisz.

Ustawiam się, bo uwielbiam niespodzianki :)))

Unknown pisze...

I ja przyłączę się do życzeń i gratulacji. Staż już konkretny. Mi niedługo roczek stuknie :)
Pozdrawiam

kamarek pisze...

3 lata!!!! Gratulacje. Zapisuje sie z przyjemnoscia.

Madziarrra pisze...

Gratuluję! Przejrzałam prawei cały Twój blog i jestem pod wrażeniem, jak bardzo się rozwijasz, kawał życia już spędziłaś na craftowaniu ;) trochę zazdroszczę takiego stażu :) Wpisuję się w kolejkę i życzę kolejnych wieeelu lat tworzenia :))

justysias7000 pisze...

No to ci życzę co najmniej jeszcze 3 lat blogowania:):) Na candy z chęcią sie zapiszę bo zapowiada się świetnie:):)
pozdrawiam:)

Ewka pisze...

Z życzeniami 100 kolejnych lat blogowania zapisuję się w kolejce i ja :). Pozdrawiam!

Natalia pisze...

Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

brzydula13 pisze...

I ja się zapiszę - może mi się poszczęści?
Pozdrawiam!

taia pisze...

i ja się zapisuje :) Brawa za wytrwałość - 3lata to sporo, ja dopiero za niedługo będę miała rok...
Pozdrawiam ciepło!

barbaratoja pisze...

Masz trzy latka, trzy ...
o nie trzy lata blogowania to nie przedszkole, to już dorosłość;-)
Gratulacje!
Mam chrapkę na coś zrobionego przez Ciebie;-0

ROMA pisze...

Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Jomo pisze...

Przepiękny ptasi banerek ściągnął mnie tu pierwszy raz.
Proszę o dopisanie i mnie na listę chętnych.

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
http://dompoddobra.blogspot.com/

Karkakg pisze...

gratuluje tak długiej zabawy :)
zapisuję się na słodkości.

helksa pisze...

I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

Marta - Martenka pisze...

Gratuluję rocznicy :)
Chętnie przyłączam się do zabawy :)
Pozdrawiam!

Kaśka pisze...

Gratulację z okazji rocznicy i oczywiście staję po porcję słodkości :)
Zapraszam tez do siebie na Deszczowe Candy

rhodiana pisze...

To ja chyba w ostatniej chwili sie zapisuje!! Zapraszam tez na moje mini Candy :)

PARTTE pisze...

Rocznicowe gratulacje i.... ustawiam się w kolejce :-)

Mahrian pisze...

Hi dear! Lovely blog and sweet, sweet candy! You have a such lovely blog! Your work is really beautiful! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Spreading your sweet news there! Thanks so much for the chance to participate in these lovely goodies! Have a wonderful time! God bless! :D Mahrian
Follower's name: Wishmade

Biżuteria Artystyczna pisze...

Oj... rzutem na taśmę... w ostatniej chwili :)

Ula pisze...

ojj jeszcze zdążę
zapisuję się
i pozdrawiam
Ula :)
zapraszam tez do siebie na candy http://halula.blogspot.com/2011/07/candy-ogaszam.html

tatiana75 pisze...

bardzo chętnie ustawię się w kolejce, chociaż na ostatnia chwilkę :-)
www.rekodzieloartystyczne.blox.pl