wtorek, 18 stycznia 2011

Biała magia

Jestem chora i mój mózg domaga się, żeby go zbytnio nie odciążać, bo się przegrzewa. powstają więc teraz szybkie i nie wymagające wysiłku prace ;)
Na początek pokazuję pracę na wyzwanie na Skrapujących Polkach Mixed media #34 :)
biała magia
Użyłam farby akrylowej, pasty strukturalnej, sypkiego brokatu i brokatu w kleju, perełek w płynie oraz ćwieka i kwiatka marki Latarnia Morska od scrap.com.pl

Zrobiłam też prostego skrapa, z użyciem papierów ze scrap.com.pl, perełek w płynie, kwiatków różnych, wycinankami tekturowymi ze scrapińca, folie po stempelkach jakiejś firmy (już nie pamiętam niestety jakiej) i z taśmą filmową Tima Holtza ze scrapków
weselne

A od czasu do czasu złapię za igłę i kordonek i dziubię sobie frywolnie :P
frywolnie

Z części obiecanej dla Pieguchy niestety nie mam wszystkich zdjęć :( Nie mam siły teraz szperać po szafach i wyciągać wszystkiego co tam poukrywałam ;) A ukrywam sporo, bo między innymi różowego kochanka :P
 Image Hosted by ImageShack.us
Jest u mnie od sylwestra i od tego czasu mieszka w szafie. Mąż go jeszcze nie widział, ale z pewnością byłby zazdrosny :P
Ale o kolczyki na szczęście zazdrosny nie jest. I dobrze, bo są cudne! Pewnie wiele skraperek poznaje ten wzór ;)
 Image Hosted by ImageShack.us

Zmykam do łóżka, bo mnie łamać zaczyna, pa!

3 komentarze:

fagusia pisze...

no no , znowu jest co u ciebie oglądac :) muszę sie chyba do ciebie zapisać na szkolenie frywolne ;D Przygotuj sie - jak sie spotkamy na pewno w tym kierunku cie wykorzystam ...jak mogę oczywiście :)

piegucha pisze...

Dużo zdrowia:) Dziękuję za wpis:) Dużo u Ciebie się dzieje ostatnio. A ja tylko oglądam i zastanawiam się jak Wy scraperki to wszystko tworzycie? Dla mnie czarna magia:( Ale przynajmniej mogę sobie pooglądać:P A co to jest to różowe? Do czego to służy, bo nie mam pojęcia:(

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudniaste prace!!!
:*

Duuuużo zrowia życzę :*