poniedziałek, 29 listopada 2010

Suprajs

Taka kartka suprajsowa z życzeniami szybkiego powrotu do zdrowia, dla pewnej dziewczynki z naszego forum dzieciowego, która ostatnio trafiła do szpitala. Powinna być w poniedziałek u adresatki, więc tutaj już ją pokazuję :)
Suprajsowa
Tego ptaszka to mi się ładnie nawet udało wycieniować :)
Suprajsowa

Kartka z udziałem następujących materiałów: papier z kolekcji Idylla ze scrap.com.pl , różowa wstążeczka w kratkę ze Świata Pasji, brokat distress stickles z C4Y, promarkery częściowo z craftshop-u, stempelek od Lily of The Valley i perełki w płynie z Empiku :)

A teraz jestem na super koncercie mojego ulubionego zespołu :D

6 komentarzy:

damar5 pisze...

Sliczna ,z pewnoscia wywola usmiech na twarzy :)
Poz.Dana

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Sama radość!!!
:*

Anonimowy pisze...

Zapraszam na wymianke świąteczną!:)
akaelozeazjol.pinger.pl/m/4386168/wymianka

Annette ;-) pisze...

Kartka urocza - sama chciałbym taką dostać :-)

fejferek pisze...

Anetka- no to mi kiedyś podeślij na maila adres ;)

Anonimowy pisze...

Kartka prześliczna :))) Adresatce i nie tylko bardzo się podoba ... :)