czwartek, 7 maja 2009

Fanty

Przygotowałam kilka rzeczy dla INQI na jej akcję dla chorych dzieciaczków.

Zawieszka powstała tego samego dnia co domek, ale na światło czekałam ze zdjęciem :)
Image Hosted by ImageShack.us
podstaweczka pod kubek z monogramem. coś trzeba było wreszcie zrobić z tym hafcikiem, a że miałam kupioną podstawkę...
Image Hosted by ImageShack.us
zmobilizowałam się też do zkartkowania niebieskiego hafciku :)
Image Hosted by ImageShack.us
na akcję przekażę też obrazek plotkujących panien, oczywiście oprawię je wcześniej ;)
Image Hosted by ImageShack.us

i jeszcze jedno zdjęcie hurtem :)
Image Hosted by ImageShack.us

A na deser działkowe kwiatuszki na poprawę humoru :)
Image Hosted by ImageShack.us

1 komentarz:

aulik pisze...

śliczne rzeczy przygotowałaś :)
szczególnie mi sie podoba niebieski obrazek i zawieszka z ptaszkiem...
pozdrawiam