czwartek, 5 marca 2009

urodzinowo-imprezowo

czas mija nieubłaganie, Kuba marudzi bo mu kły rosną, jutro znowu do szkoły... Tak bym jeszcsze mogła długo wymieniac co mi kamieniem leży na sercu ostatnio, ale szczęściem są tez takie rzeczy na tym świecie, od których robi się cieplej na serduchu i chce się życ :)

przykładowo,Costa rozdaje cukieraski z okazji urodzin, a u Beasuper wiosenny kwiatuch do wygrania :)

No i jeszcze moge dodac, że we wtorek moi rodzice obchodzili 25 rocznicę ślubu :) (natomiast 7 lutego moi dziadkowie, znaczy rodzice mojej mamy obchodzili 50 rocznicę ślubu :) ). A w niedzielę 21 urodziny mojej siostry. To znaczy, że ja w tym roku skończe 24 a najmłodsza siostra 18 lat. jak ten czas szybko mija :)

W poniedziałek obiecuje wkleić zdjęcia domku do którego się przeprowadze za miesiąc mniej więcej, oraz wpis do albumu dla Kaliny15 z forum. niestety Atc jeszcze są w fazie tajnej, ale jak tylko wymiana Rae i moja się skończa wstawie nowe fotki :) a tymczasem dobranoc wszystkim :0

Brak komentarzy: